Система автоматизації готелів, хостелів

У хмарі або на вашому сервері.

Замовте демонстрацію по Skype< /a>

Вимкніть overbooking

В52 не дозволить забронювати двічі один і той же номер при бронюванні від стійки, менеджерами відділу бронювання, через WEB-модуль на сайті, через десятки каналів продажу.

Комплексний облік

Реалізація будь-якої послуги (ресторан, СПА, міні-бар) автоматично з'явиться на особовому рахунку гостя. В52 це комплексний облік. Жодних операцій переливу інформації між базами даних. Все в єдиній системі керування.

Прибирання номерів під контролем

Тепер програма за вас розписуватиме номери на покоївках. Про проблеми під час прибирання ви дізнаєтесь та відреагуєте вчасно.

Room service

Гості можуть замовляти додаткові послуги зі свого смартфона. Рецепція відразу побачить і зателефонує за необхідності уточнити деталі.

Акційні програми

Зацікавте гостей різноманітними програмами лояльності.

Для керуючих компаній

Ваші менеджери будуть бронювати номери, легко перемикаючись між «шахматками» готелів.

Поетапне впровадження

1

Визначення специфічних вимог, адаптація їх до програми

2

Наповнення основних довідників, запуск роботи рецепції та касового обліку

3

Запуск ресторану та інших точок реалізації

4

Проведення інвентаризації
та запуск материріального обліку

5

Підключення електронних замків та WEB-сервісів

6

Визначення витратних статей, методів нарахування зарплати. Запуск фінансового кадрового обліку.

1

Визначення специфічних вимог, адаптація їх до програми

2

Наповнення основних довідників, запуск роботи рецепції та касового обліку

3

Запуск ресторану та інших точок реалізації


class="d-lg-none .d-lg-block">
4

Проведення інвентаризації
та запуск материріального обліку

5

Підключення електронних замків та WEB-сервісів

6

Визначення витратних статей, методів нарахування зарплати. Запуск фінансового кадрового обліку.



Рецепція готелю

Модуль для служби портьє

На рецепції готелю функціональний набір модуля повністю повторює набір обов'язків рецепції по роботі з гостями. Він включає аналіз вільного номерного фонду, реєстрацію гостя в номері з занесенням в клієнтську базу анкетних даних, реєстрацію наданих стандартних готельних та додаткових послуг, облік міні-бару, виписку періодичних рахунків, тарифікацію послуг Інтернету та телефонного зв'язку, періодичний та остаточний розрахунок гостей.

Бронювання номерів
Пошук вільних номерів з урахуванням особливостей номера.
Групове бронювання
Швидке бронювання номерів для групи за кількістю номерів у категоріях.
Підтвердження броні
Надсилання підтвердження на email гостя.
Реєстрація гостей та груп
Реєстрація в готелі з введенням анкетних даних та видачею електронного ключа.
Реалізація додаткових послуг
Надання послуг конференц-залу, хімчистки, СПА та інших з нарахуванням боргу на особовий рахунок гостя.
Системи лояльності
Усілякі акційні та дисконтні системи.
Виписка рахунків
Виписка готівкових та безготівкових рахунків для оплати послуг.
Касовий облік
Розрахунок готівкою, банківською карткою, списання з депозиту, різні види електронних зарахувань коштів.

Відділ бронювання

Модуль для менеджерів відділу бронювання

Під час формування заявки співробітником служби бронювання система надає інформацію про вільний номерний фонд на період майбутнього проживання гостей та туристичних груп. Інтерфейс заявки передбачає вибір вільних номерів виходячи з основних параметрів: список поверхів, категорій, характерних рис номера. Зареєстрована заявка автоматично видно у модулі портьє у вигляді броні номерів. Роздруковується документ підтвердження броні.

Групове бронювання
Створення заявок на бронювання груп.
Робота з турагенствами
Формування договірної бази, розрахунок комісійних.
Керування номерним фондом
Облік стану кожного номера за параметрами: вільний/зайнятий, на прибиранні, справний/несправний
Робота з базою клієнтів
Облік переваг, сегментація, лідогенерація.
Акційні програми.
Розробка систем лояльності.
Управління тарифами.
Створення тарифних сіток з урахуванням сезонності, категорій клієнтів та інших параметрів.

Господарська служба

Модуль для служби покоївок

Ведеться реєстрація поставлених/знятих на ремонт або прибирання номерів. Матеріальна частина обліку дозволяє реєструвати рух господарських товарів, їхню періодичну інвентаризацію. Спеціальний модуль для керівника служби покоївок дозволяє систематизувати прибирання, розподілити їх за часом за списком покоївок. Можливість складати чіткий розклад виходів покоївок працювати економить фонд зарплати.

Керування номерним фондом
Облік стану кожного номера за параметрами: вільний/зайнятий, на прибиранні, справний/несправний.
Матеріальний облік
Автоматичне списання матеріалів за позначкою прибирання.
Графік прибирання
Формується графік прибирань на підставі даних про зайняті та заброньовані номери, а також періодичні та разові прибирання.
Контроль проведення прибирань
Система автоматично розподіляє прибирання по покоївках та дає можливість контролювати хід прибирань на екранній формі
Check-листи
Для перевірки прибраних номерів формуються плани перевірок за введеними check-листами.
Контроль
Начальник служби покоївок на підставі аналітичних звітів контролюють діяльність служби покоївок по поверхах, корпусах та готельному комплексі в цілому.

Ресторан

Модулі хостесу, бармена, офіціанта

Ресторан працює у режимі обслуговування гостей готелю. На робочому місці хостесу відбувається реєстрація відвідувача із контролем оплати харчування. Якщо харчування не включено у вартість проживання, рахунок можна сплатити дома всіма доступними способами або закрити борг на номер. Ресторан, крім обслуговування гостей, може бути відкритий для відвідування зовнішніх клієнтів. Докладніше..





Booking engine

Модуль бронювання для сайту

Модуль дає можливість вашому гостю самостійно вибрати номер, забронювати та оплатити його. Система контролює завантаження готелю та запобігає overbooking. Підтримуються акційні програми. Календар доступності допоможе гостю вибрати зручні дні для проживання. Нова броня автоматично потрапить до В52 і позначиться на шахматці. Підтвердження броні може бути одразу надіслано гостеві на email або попередньо опрацьоване менеджером відділу бронювання.

Красивий дизайн
Адаптивний, сучасний дизайн модуля легко узгоджується з сайтом готелю.
Захист даних
Інформація передається криптографічним протоколом, який забезпечує захищену передачу інформації в Інтернеті.
Зрозумілий інтерфейс
Гість зможе побачити категорії номерів вашого готелю з галереєю фотографій та детальним описом.
Можливість порівняння категорій
Є можливість порівняти вподобані номери за ціною та іншими параметрами

WEB

WEB-інтерфейс для віддаленого керування

Сервіс дозволяє виконувати всі функції відділу бронювання за допомогою браузера на будь-якому доступному пристрої: персональний комп'ютер, планшет або смартфон. Це дає можливість менеджерам бронювати номери не перебуваючи в готелі, а власнику готелю контролювати завантаження та фінансовий стан.

Універсальний доступ
Сервіс працює на будь-якій операційній системі, будь-які розміри екранів комп'ютерів, планшетів, смартфонів.
Захист даних
Інформація передається криптографічним протоколом, який забезпечує захищену передачу інформації в Інтернеті.
Room service
За допомогою власного гаджета (ноутбук, планшет, смартфон) гість готелю може замовляти додаткові готельні послуги.
Центральний відділ бронювання
Сервіс дозволяє створити єдиний відділ бронювання для мережі готелів.




Електронні замки

Підключення до системи електронних замків

Установка електронних замків дає можливість контролювати доступ до номерів готелю. Підключення цього сервісу до В52 унеможливлює невраховані поселення. Без реєстрації гостя у програмі закодувати електронний ключ не вийде, що знижує фінансові втрати готелю. У В52 інтегровано понад десять систем контролю доступу до номерів.


Chanel manager

Канали продажу

Для максимального завантаження номерного фонду готелю використовуються різні канали продажу, такі як booking.com, Airbnb, Expedia. Для роботи з ними зручно підключити Chanel manager, який дозволить синхронізувати всі продажі в одній точці. Ми можемо підключити B52 на ваш вибір до одного з двох подібних сервісів: Trevelline або YieldPlanet. Тарифні плани будуть автоматично завантажені через сервіс у всі канали продажів, а броні автоматично надійдуть у шахівницю у В52.






300+ гостиниц с 2001 года



Виконаємо весь цикл робіт із встановлення проекту:

1

Проведемо обстеження підприємства

2

Запропонуємо оптимальний набір обладнання та програмного забезпечення

3

Встановимо програмно-апаратний комплекс

4

Проведемо налаштування відповідно до специфічних вимог

5

Навчимо персонал, проведемо сертифікацію

6

Запропонуємо зручний варіант обслуговування

1

Проведемо обстеження підприємства

2

Запропонуємо оптимальний набір обладнання та програмного забезпечення

3

Встановимо програмно-апаратний комплекс

4

Проведемо налаштування відповідно до специфічних вимог

5

Навчимо персонал, проведемо сертифікацію

6

Запропонуємо зручний варіант обслуговування








048 743 8163

094 947 1163

Підтримуємо 24 години 7 днів на тиждень без вихідних

Обслуговування проводять технічні спеціалісти компанії.


Навчаємо, відповідаємо на запитання.

Налаштовуємо програму та обладнання.

Консультуємо бухгалтера.

Вирішуємо питання працездатності комплексу.