Система автоматизації ресторану

У хмарі або на вашому сервері.

Замовте демонстрацію по Skype

Простий і зрозумілий інтерфейс

Офіціанти та бармени почнуть працювати через п'ять хвилин після встановлення.
Бухгалтеру бажано мати профільну освіту, але не обов'язково – навчимо.

Не втрачайте гроші

Закриємо місця потенційних фінансових втрат.
Ваш персонал виявляє креатив? – ми покажемо як і де.

Фіскальний друк

Програму адаптовано до роботи з усіма фіскальними принтерами з реєстру РКО України.
Кілька юридичних осіб? – не проблема.

Чекові принтери

Ми створимо для вас гарні бланки рахунків та зустрічок.
Програма не обмежує у виборі пристрою друку.
Bluetooth та WiFi - принтери взаємодіють із мобільними терміналами.

Ідентифікація

На ваш вибір усілякі варіанти ідентифікації гостей:
магнітна смуга, штрих-код, безконтактна карта, визначення за відбитком пальця, за останніми цифрами номера телефону з підтвердженням SMS.

Маркетинг

Розширюйте клієнтську базу,
залучаючи нових гостей програмами лояльності.


Поетапне впровадження

1

Визначення специфічних вимог, адаптація їх до програми

2

Наповнення основних довідників, запуск касового обліку

3

Складання калькуляційних та технологічних карт, введення початкових товарних залишків. Запуск товарного обліку.

4

Визначення витратних статей, методів нарахування зарплати. Запуск фінансового кадрового обліку.



Зал ресторану

Стаціонарний модуль для офіціантів/барменів

Ми не є прихильниками універсальних модулів. Монітор стаціонарного POS-терміналу дозволяє створювати зручні, інтуїтивно зрозумілі інтерфейси без необхідності кожної операції відкривати окреме вікно.

Створення замовлення
Ідентифікація офіціанта за магнітною смугою, штрих-кодом, безконтактною карткою, відбитком пальця або за PIN-кодом
Налаштування системи визначається обов'язковістю прив'язування рахунку до столика. Графічна карта столів із вибором зали.
Ієрархічна структура груп меню в окремій панелі. Кнопки асортименту меню можуть містити фотографію або картинку.
Зручна форма пошуку страви.
Два види модифікаторів. Списувані мають обмеження щодо кількості видачі.
Після друку зустрічки редагування та видалення записів замовлення неможливо, проставлення відмови з обов'язковою вказівкою причини зі списку варіантів.
Друк зустрічки автоматично розподіляє записи замовлення за принтерами відповідних підрозділів (кухня, бар, мангал) з можливістю перенаправлення на альтернативний підрозділ.
Пошук рахунку по столику або гостю.
Закриття рахунку, розрахунок.
Ідентифікація гостя карткою з магнітною смугою або штрих-кодом, безконтактною карткою за останніми цифрами номера телефону з підтвердженням SMS.
Поділ рахунку. За позиціями із зазначенням кількості або автоматично за персонами.
Види оплати: готівкою, банківською карткою, безготівкою, списанням з депозиту, накопиченими бонусами, закриття на номер готелю.
Друк рахунків на термопринтер з автоматичною фіскалізацією.
Система лояльності: загальна процентна знижка за картою, відсотки знижки за групами з меню, знижки за часом, днями тижня, святами, знижки для іменинників, за категоріями клієнтів. Знижка на кратний товар у рахунку або на гостя. Накопичувальна знижка на гостя. Бонусна накопичувальна програма. Акційні знижки. Депозитно-кредитна система.

Зал ресторану

Мобільний модуль для офіціантів.

Модуль дозволяє працювати із замовленням на смартфоні або планшеті. Синхронізація з центральною базою відбувається через WiFi або 3/4g. Постійна присутність у зоні зв'язку не обов'язково, пристрій може працювати автономно до відправлення замовлення на друк. За допомогою мобільних пристроїв можна розділити офіціантів на «говорячих» та тарілки, що підносять. Офіціант зі смартфоном не прив'язаний до зали ресторану, де стаціонарна станція, може обслуговувати гостей на відкритій терасі. Наявність у смартфоні NFC-модуля дозволяє ідентифікувати гостя за безконтактною карткою.


Зал ресторану

Модуль для адміністратора ресторану

Це не окремий модуль, а частина функціоналу модуля для офіціанта/бармена. Адміністратор отримує доступ до цих функцій завдяки настроюванню прав на посаду «Адміністратор». Розширені можливості дозволяють адміністратору вести моніторинг роботи ресторану, переглядаючи усі рахунки, тим самим контролюючи якість роботи офіціантів та барменів. Розширені права дозволяють проводити за необхідності повторний друк зустрічок і рахунків з можливістю надалі контролювати цей факт з боку керівництва, перераховувати рахунок за собівартістю. Адміністратор має можливість формувати звіти щодо зміни, фіскальні звіти.


Кухня

Модуль для кухаря

У стандартному постачанні на кухню або в кожний цех кухонного блоку встановлюється принтер для друку зустрічок. Встановлення комп'ютера з модулем для кухаря значно розширює можливості системи. Записи замовлень, які друкуються на принтері для зустрічі, автоматично з'являються на екрані комп'ютера. Кухар по кожному запису може відзначити факт прийняття замовлення на роботу, за необхідності створити вимогу переміщення інгредієнтів зі складу. Позначка факту виконання замовлення надсилає на POS термін повідомлення про готовність замовлення. Якщо офіціант, що надіслав замовлення, оснащений смартфоном, він отримає повідомлення на телефон. Додатковою перевагою є можливість контролювати швидкість виконання замовлень.



Доставка

Програмний комплекс В52 дає можливість автоматизувати підприємства, які приймають замовлення від клієнтів через інтернет або за телефоном та доставляють їх за адресою замовника. Схема автоматизації повторює всі бізнес-процеси, знижує витрати на управління та підвищує швидкість обслуговування.


Доставка

Модуль для call-центру

Співробітник call-центру, приймаючи дзвінок, автоматично ідентифікує постійного клієнта за номером телефону. Є можливість підставити одну з введених раніше адрес доставки клієнта або ввести нову адресу. Програма автоматично розрахує відстань від виробництва до адреси доставки та може сформувати вартість доставки. Список страв замовлення йде на виробництво.



Доставка

Модуль для виробництва

Виробничий модуль дозволяє автоматизувати облік усіх виробничих процесів, контролювати залишки інгредієнтів та напівфабрикатів, проводити списання за калькуляційними картками на кожному етапі виробництва. Готова продукція надходить на точку видачі замовлення.


Доставка

Модуль видачі замовлення

Укомплектоване замовлення може бути ідентифіковано етикеткою зі штрих-кодом для запобігання плутанині при відправленні клієнту, роздруковується рахунок для оплати.






Доставка

Мобільний модуль агента-водія

Водій сканує етикетку на укомплектованому замовленні, тим самим зазначаючи в мобільному модулі факт отримання замовлення. Модуль прокладає шлях на карті. Факт оплати замовлення також відзначається у програмі і передається через 3/4g в центральну базу.


Управлінський облік


Бухгалтер

Модуль бухгалтера

Система товарно-фінансового обліку передбачає введення первинних документів. Документи приходу товару для підприємства діляться поставки від зовнішніх організацій та закупівлі власними сотрудниками. У документах приходу запроваджуються ціни постачальників, які формують облікові ціни товару для підприємства. Облікова ціна розраховується як «середньозважена» за схемою FIFO. Собівартість готової продукції та напівфабрикатів розраховується виходячи з облікових цін на інгредієнти.

Система передбачає прихід товару як на склад, так і безпосередньо на підрозділи виробництва або відпуску продукції. У процесі запровадження первинних документів товарного обліку автоматично перераховуються залишки товару на підрозділах підприємства. Для розподілу товарних залишків за підрозділами підприємства у системі існують документи переміщення та списання товару.

Програма дозволяє у будь-який час розрахувати поточний залишок товарів, напівфабрикатів та готової продукції на будь-якому підрозділі підприємства. Система дає можливість в автоматичному режимі зняти пересортицю та розрахувати нестачу та надлишок. При цьому розрахунковий залишок інгредієнтів буде сформований з урахуванням наявності фактичного залишку напівфабрикатів та готової продукції згідно з калькуляційними картками. Після закінчення роботи з документом переобліку буде сформовано автоматичні документи списання недостачі та приходу надлишків.

Система веде історію змін облікових цін, відпускних цін та калькуляційних карток. Відпускні ціни можуть бути розраховані автоматично шляхом завдання відсотків націнки на групи товарів.

Для ресторанів швидкого харчування існують документи виробництва та переробки продукції, що передбачають облік попереднього виробництва. Існують документи планування виробництва, що дозволяють підтримувати необхідний товарний залишок.

Програмний комплекс контролює мінімальний товарний запас кожного підрозділу та всього підприємства в цілому. Контролюються терміни придатності товару за партіями.

Фінансовий облік у системі містить документи обліку готівки у різних валютах. Облік ведеться в розрізі постачальників та співробітників щодо кожного підрозділу касового обліку окремо. Друк касових ордерів, зручна система фільтрації та пошуку, залишки у касі по кожній валюті дають можливість вести оперативний касовий облік підприємства. Облік банківських виписок ведеться у межах розрахункових рахунків підприємства. Існує система розрахунку через контрагенти. Для узагальнення даних фінансового обліку є статті руху коштів.





Закупник

Мобільний модуль закупника

Для оперативності роботи співробітника, який займається закупівлею на ринку або в магазинах, існує спеціалізований модуль. Бухгалтер у своєму модулі формує замовлення, яке надходить по мобільному зв'язку в модуль закупника. У замовленні перераховується необхідний асортимент із кількістю та орієнтовною ціною. У міру закупівлі відбувається корекція ціни та кількості. Після закінчення закупівлі документ надходить до центральної бази до Реєстру прибуткових документів.



Без надійного касового обслуговування
автоматизація ресторану не має практичного сенсу.


Хмарна автоматизація підписки.
Що ми думаємо з цього приводу.



Позитивні сторони

низька ціна на старті
віддаленість інформації від очей контролюючих органів
можливість роботи off-line

Негативні моменти

без інтернету деякі важливі функції будуть недоступні
ви не можете впливати на навантаження сервера
платити доведеться весь термін використання програми

Ми можемо запропонувати вам схему роботи з передплати, але хочемо, щоб ви вирішили, ретельно оцінивши ризики.


Не впевнені? - сміливо використовуйте власний сервер



3500+ ресторанів с 1996 года



Виконаємо весь цикл робіт із встановлення проекту:

1

Проведемо обстеження підприємства

2

Запропонуємо оптимальний набір обладнання та програмного забезпечення

3

Встановимо програмно-апаратний комплекс

4

Проведемо налаштування відповідно до специфічних вимог

5

Навчимо персонал, проведемо сертифікацію

6

Запропонуємо зручний варіант обслуговування

1

Проведемо обстеження підприємства

2

Запропонуємо оптимальний набір обладнання та програмного забезпечення

3

Встановимо програмно-апаратний комплекс

4

Проведемо налаштування відповідно до специфічних вимог

5

Навчимо персонал, проведемо сертифікацію

6

Запропонуємо зручний варіант обслуговування








048 743 8163

094 947 1163

Підтримуємо 24 години 7 днів на тиждень без вихідних

Обслуговування проводять технічні спеціалісти компанії.


Навчаємо, відповідаємо на запитання.

Налаштовуємо програму та обладнання.

Консультуємо бухгалтера.

Вирішуємо питання працездатності комплексу.